johannamalmgren

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Johanna Malmgren - 27 november 2010 23:53

Tyvärr kommer det inte att komma upp någon ny design ikväll, jag var ju och fotade idag men fick tyvärr inte en endaste bra bild :(
Men om vädret tillåter ska jag ut och fota snön imorgon :) 

Av Johanna Malmgren - 27 november 2010 21:18

För en timme sedan var jag ute och skottade snö, fick en hundring av mamma och pappa för det :)
Dagen började med att jag åkte upp till Berga lågprismarknad för jag och Hanna skulle sälja lotter, det gick väldigt bra. När jag kom hem gick jag till Annie, vi skulle fota men det snöade jättemycket, men jag kom på att man kunde ha ett paraply så då gjorde vi så.
Fy vad kallt det var att gå ut och fota i minusgrader. Annie fotade mig, och då hade jag ingen jacka på mig. Frös nästan ihjäl kändes det som.
Nu sitter jag här och funderar på att göra om på bloggen.
Det kommer nog att bli en ny design med lite mer vinterkänsla.
Ha det så bra.
Tryck HÄR för att komma till Annies blogg 

Presentation


Hej, mitt namn är Johanna, är 15 år och denna blogg kommer att handla om mig, musik och även lite bilder som jag har fotograferat. hoppas ni gillar det :)

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

HejHej :)

Musik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards