johannamalmgren

Alla inlägg under september 2010

Av Johanna Malmgren - 18 september 2010 18:56

Jag fattar inte varför jag är så dålig på att uppdatera, men jaja. Här kommer lite vad som har hänt.
I Tisdags var alla som går i nian på min skolan och orienterade i en skog som heter Snärjet. Det gick ganska bra, det hade regnat hela förmiddagen (vi skulle vara där på eftermiddagen), så när vi kom ut där var det helt lerig och fullt med vattenpölar.
Den dagen cyklade jag nog lite mer än en mil, och sprang ca 5 km, så det var härligt :)
I dag har jag varit på Väla centrum i Helsingborg med mamma och pappa, hittade inget precis. Så nu sitter jag här och sjunger, har inget bättre för mig.

Av Johanna Malmgren - 3 september 2010 23:08

Idag har det inte varit något speciellt, bara varit i skolan som vanligt. Innan ikväll så började jag att rensa/städa garderoben....men jag gav upp.
Just nu längtar jag till på onsdag, för då ska jag till Malmö och sjunga för då börjar mina sång och artist lektioner :)

Jag har inte fotat på ett tag så här kommer lite gamla bilder!            

Av Johanna Malmgren - 3 september 2010 22:59

HejHej kände att det var sjukt länge sedan jag bloggade och det e på grund av att jag varit upptagen med massa läxor och en del annat, men jag ska försöka börja igen. 

Jag går ju i nian, började för lite mer än två veckor sedan och har redan fått jättemycket läxor och så har vi prov om två veckor så det blir mycket att plugga...


tog bara någon bild jag hittade....   

Presentation


Hej, mitt namn är Johanna, är 15 år och denna blogg kommer att handla om mig, musik och även lite bilder som jag har fotograferat. hoppas ni gillar det :)

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

HejHej :)

Musik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards