johannamalmgren

Alla inlägg den 4 november 2010

Hej

Av Johanna Malmgren - 4 november 2010 00:20

Egentligen skulle jag haft sång inne i Malmö idag men det var inte för det är lov så i måndags frågade min tränare om jag och min kompis Hanna kunde träna på onsdag, alltså idag men det blev inställd för vår tränare kunde inte komma, så jag fick springa ner till busshållsplatsen och säga till Hanna att träningen var inställd så hon fick åka hem igen. Imorgon har jag egentligen musikal men det blir heller inget eftersom det är lov. Det enda jag inte gillar med lov är att man har lov från nästan alla aktiviteter. Sen ikväll gick jag och min bror ner till Angelica och hennes familj för hennes bror fyllde  19 år idag sen var det hem igen och ha tråkigt. När jag var hos Angelica så fick jag låna hennes ena minneskort till hennes kamera för jag ville ha alla bilderna som hon hade fotat när vi var och fotade i lördags, så här kommer två bilder på mig och min kamera och jag var inte beredd på att hon skulle fota mig...

     

Presentation


Hej, mitt namn är Johanna, är 15 år och denna blogg kommer att handla om mig, musik och även lite bilder som jag har fotograferat. hoppas ni gillar det :)

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

HejHej :)

Musik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards