johannamalmgren

Alla inlägg under augusti 2010

Av Johanna Malmgren - 21 augusti 2010 00:08

Det var ett bra tag sedan jag skrev ett inlägg, anledningen är att jag inte har hunnit eller orkat.
Idag var jag i skolan från kl. 8.00 till 10.00, då åkte jag hem och bytade om och fixade mig för kl.11.00 var det dags för att ta bilen in till Malmö för att sjunga på Malmöfestivalen, vi hade soundcheck kl 12 och sen var det dags för konsert kl 13. det var grymt roligt och det gick jättebra för mig för att vara förkyld....

sen hem och vila lite för vid 7 skulle jag gå till en kompis, och nu sitter jag här hos henne och är grymt trött. vill bara sova. 

Av Johanna Malmgren - 3 augusti 2010 22:40

Idag gick man upp vid halv elva och gjorde sig färdig för jag och mamma skulle ner till stan för att handla det absolut sista inför Turkiet, bara 4 dagar kvar nu.
Sen när jag kom hem så satt jag mig vid datan och började skriva en liten packlista med saker som jag ska ha med mig till Turkiet. Så satt jag vid dataorn och var inne på msn och sen bad jag mamma kolla hennes mejl för att kolla om där hade kommit något från medborgarskolan, för jag sjöng där i våras...och där var ett mejl och jag blev ÖVERLYCKLIG....det var en förfrågan om jag ville vara med och sjunga och uppträda på Malmöfestivalen den 20 augusti, så jag var helt konstig, jag skakade av lycka och kunde knappt andas och var helt hyper, kunde liksom inte sitta stilla. Men det är inte helt säkert att jag ska vara med....men jag ska prata lite mer med mamma för att se hur jag ska göra. Vi ska skicka svar imorgon tror jag :)  hoppas verkligen att jag ska vara med.
men nu har jag lugnat ner mig lite, så nu ska jag nog snart spela the sims 3, för det var ett tag sedan :)

Av Johanna Malmgren - 2 augusti 2010 23:43

Idag har jag varit nere i stan och handlat det sista inför Turkiet, så nu tror jag att jag har allt jag behöver :)
Åker på lördag så jag tror att jag ska börja packa imorn eller på onsdag.

Jag hade egentligen träning idag fast jag hoppade över det eftersom jag inte mådde bra. 
Och när jag satt vid dator innan ikväll och var inne på Justin twitter så blev jag ÖVERLYCKLIG......HAN KOMMER TILL SVERIGE, han skrev:
Shoutout to my European fans...I will be seeing you soon UK, Germany, France, Italy, Hungary, Sweden, and the list goes on! EUROPE thank u!!       

Tänk att han bland annat skrev Sverige av alla länder i Europa....SÅ GLAD.
Om han tänker ha konsert här så MÅSTE JAG BARA SE, jag älskar han. Så här kommer en bild på han :)

 

Eftersom jag inte bloggade något igår så kan jag skriva om vad jag gjorde igår.
Igår var jag med Annie och vi fotade lite först hemma hos henne men jag lyckades inte att få någon bild som jag var supernöjd med. Sen gick vi hem till mig för vi skulle ner och handla yoghurt för vi skulle göra en god smoothie, och det blev den också, efter det kollade vi på en film. Another cinderella story var det vi såg.
Sen gick vi hem till Annie igen men jag fick gå hem nästan direkt igen eftersom hon inte mådde bra.
När jag var hemma så kollade jag på friidrott hela kvällen :)
Silver till Emma Green, jag satt här hemma och skrek högt av lycka när hon klarde 1.97 och 2.01 :D 

Av Johanna Malmgren - 2 augusti 2010 23:27

Skulle egentligen lagt in bildernar från lördags igår, men jag satt inte alls vid datorn då så här kommer dem :D


 
 



          

Av Johanna Malmgren - 1 augusti 2010 01:09

Idag har jag städat lite på mitt rum för vi skulle ha gäster, Annie och hennes familj. Man kan väl inte kalla dem för gäster precis eftersom de är här ganska ofta :)
Jag och Annie har fotat en hel del. Vi exprimenterade lite med vad vi skulle kunna fota, det var kul.
Sen kom vi på värsta drömmen som aldrig kommer att bli sann, för vi har våra stunder där vi ka vara ganska galna :D Och vi skrattade extremt högt. 

Bilder kommer imorgon om jag hinner skriva och fixa med bilderna då :D



Presentation


Hej, mitt namn är Johanna, är 15 år och denna blogg kommer att handla om mig, musik och även lite bilder som jag har fotograferat. hoppas ni gillar det :)

Kategorier

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

HejHej :)

Musik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards